سفارش تبلیغ
صبا ویژن
aliakbarkhodabakhshi
ارسال شده در چهارشنبه 92/6/20 ساعت 10:34 ع توسط علی اکبرخدابخشی
فیلمساز درجه سه‌ای که فیلم‌هایش از فرط ضعف و ابتذال حتی در جشنواره سینمای جوان محلی هم قابل نمایش نیست، صرفا به خاطر وطن‌فروشی رئیس افتخاری جشنواره نورنبرگ شد!
جوان آنلاین: محمد رسول‌اف، که چندی پیش در جشنواره فیلم کن به خاطر انتقادات منتقدان از فیلمش به آن‌ها فحاشی کرده بود، با وجود اینکه آثارش همواره در سطح پایین ارزیابی شده و هیچ أثر قابل توجهی در کارنامه‌اش ندارد، از سوی مسئولان جشنواره موسوم به حقوق بشر نورنبرگ به عنوان رئیس افتخاری این جشنواره منصوب شد.

براساس گزارش‌های منتشر شده، آندریا کوهن [جهود] مدیر اجرایی جشنواره فیلم حقوق بشر نورنبرگ، دلبستگی این کارگردان ایرانی به فیلم و جسارتش در امور حقوق بشر را دلیل انتصاب وی به ریاست این جشنواره دانسته است! البته منظور این صهیونیست از حقوق بشر، سیاه‌نمایی علیه ایران و وطن‌فروشی است.

گفتنی است طی سال‌های اخیر، جشنواره‌های سینمایی غربی تبدیل به محلی برای کاسبی فیلمسازان سطح پایین و ناتوانی شده که صرفا به خاطر فحاشی و توهین به ملت و نظام حاکم بر ایران در این جشنواره‌ها قدر می‌بینند!

 

منبع: کیهان





مطلب بعدی : ما به شما رأی ندادیم؛ اما...       
پیامهای عمومی ارسال شده

+ سلام.دوستان عزیزی که افتخارمیدن و به این وبلاگ سر میزنن من مدتیه تو فیسبوک به اسمalikhodabakhshi@gmail.comفعالیت میکنم. یاعلی


Online User