سفارش تبلیغ
صبا ویژن
aliakbarkhodabakhshi
ارسال شده در یکشنبه 92/6/31 ساعت 9:13 ص توسط علی اکبرخدابخشی
تداوم عزل و نصب‌های گسترده در دانشگاه ها

روزهای اخیر روزهای پر از تغییرات برای دانشگاه‌های کشور است و هر زمان خبر تازه‌ای از انتصابات وزیر بهداشت، سرپرست وزارت علوم و حتی هیئت امنای دانشگاه آزاد به گوش می‌خورد به طوری که طی ماه گذشته 11 رئیس دانشگاه و دانشکده با صدور احکامی تغییر کرده‌اند.

به گزارش مهر، از مهم‌ترین تغییراتی که تاکنون رخ داده است می‌توان به تغییر شتابزده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد که پس از حدود 10 روز تکذیب و احتمال برکناری وی انجام شد. برکناری ریاست دانشگاه آزاد در حالی انجام شد که هنوز حدود دو سال از اتمام حکم فرهاد دانشجو در این سمت باقی مانده بود. این تصمیم هیئت امنای دانشگاه آزاد پس از برگزاری یک جلسه فوق‌العاده در روز چهارشنبه هفته گذشته عملیاتی شد.

همچنین از ابتدای شروع به کار سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دو تغییر مهم در سطح رؤسای دانشگاه‌ها رخ داده است. پس از اینکه دو دانشگاه مهم و تحت تابعه وزارت علوم یعنی دانشگاه صنعتی اصفهان و علامه طباطبایی در ماه گذشته حاشیه‌ساز شدند، ریاست آنها تغییر کرد. اما وزارت بهداشت تغییرات بیشتری را شاهد بوده است و تاکنون وزیر بهداشت هفت رئیس دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی را عزل و افراد دیگری را به جای آنان منصوب کرده است.





مطلب بعدی : ما به شما رأی ندادیم؛ اما...       
پیامهای عمومی ارسال شده

+ سلام.دوستان عزیزی که افتخارمیدن و به این وبلاگ سر میزنن من مدتیه تو فیسبوک به اسمalikhodabakhshi@gmail.comفعالیت میکنم. یاعلی


Online User