سفارش تبلیغ
صبا ویژن
aliakbarkhodabakhshi
نسخه چاپیارسال به دوستان
نماینده مردم نطنز در مجلس:
تبعیت از ولی فقیه ضامن حفظ ارزش‌های نظام است

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس گفت: تبعیت از ولی فقیه و پیروی از راه شهدا ضامن حفظ ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری فارس: تبعیت از ولی فقیه ضامن حفظ ارزش‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمد فیروزی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در نطنز برگزار شد، تصریح کرد: امروزه تبعیت از ولی فقیه و پیروی از راه شهدا ضامن حفظ ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و عزیزان نیروی انتظامی هم همواره این راه را طی کرده‌اند.

وی در ادامه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: در متون اسلامی سلامت و امنیت در کنار هم مطرح شده‌اند و اگر سلامت یک مقوله حیاتی است امنیت هم اینچنین است و اگر امنیت نباشد جامعه دچار انحطاط می‌شود و توسعه زندگی اجتماعی و  و پیدایش جوامع مدرن سطح احساس امنیت را بالا برده است که سبب شد افرادی تامین امنیت را بر عهده بگیرند که امروز نیروی انتظامی متولی آنست که وظیفه جلوگیری از تهدید و همچنین مدیریت تهدیدات بر عهده نیروی انتظامی است .

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: معمولا در خیلی از کشورها با وابستگی به قدرت‌های بزرگ سعی می‌کنند تهدیدات را مقابله و مدیریت کنند، اما کشور ما با اتکا به مردم در سایه قدرت ایمان به خدا همه تهدیدات را مدیریت می‌کند.

وی گفت: یکی از کارهای ویژه نظام اسلامی جلب رضایت و همراهی و متعادل‌سازی خواسته‌های مردم با این کار ویژه است لذا اقدامات تجهیز و اقتدار نیروی‌انتظامی موجب بوجود آمدن آرامش در جامعه می‌شود که حفاظت از جان و مال و ناموس مردم بر عهده نیروی انتظامی است .

فیروزی با بیان اینکه احساس امنیت مهم‌تر از خود امنیت است و امنیت ایجاد شده توسط پلیس در خانه‌ها احساس می‌شود، تاکید کرد: حتی اگر در بین خانواده‌ها احساس امنیت از بین برود مردم به نیروی‌انتظامی مراجعه می‌کنند زیرا خدمات پلیس را تضمین‌کننده امنیت روانی مردم می‌دانند.

وی گفت: نقش پلیس در جوامع مختلف متفاوت است و امروزه می‌بینیم در کشورهای مدعی لیبرال دموکراسی که دیندار نیستند اگر چه از حقوق بشر دم می‌زنند، اما وقتی مردم کوچکترین اعتراضی می‌کنند در معرض شدیدترین سرکوب‌ها قرار می‌گیرند.

 

فیروزی در این زمینه افزود: در واقع پلیس نقش یک نیروی سرکوبگر و دیکتاتوری را دارد، اما در جامعه اسلامی پلیس در عین حال که با جرم مقابله می‌کند نگهبان حیثیت و آبروی افراد است و پلیس سرباز نظام است و در عین حال که با تهدیدات مقابله می‌کند پا را از دایره اعتدال بیرون نمی‌گذارد

 

نماینده مردم نطنز در خانه ملت گفت: در جامعه اسلامی همه نیروهای انتظامی و نظامی از فرمانده کل قوا که حافظ دین و در عین حال جان و مال و ناموس مردم است تبعیت می‌کنند و گوش به فرمان ایشان برای اجرای عدالت تلاش کرده و تضمین اجرای عدالت در سایه ولایت مطلقه فقیه را بر عهده گرفته است.





مطلب بعدی : ما به شما رأی ندادیم؛ اما...       
پیامهای عمومی ارسال شده

+ سلام.دوستان عزیزی که افتخارمیدن و به این وبلاگ سر میزنن من مدتیه تو فیسبوک به اسمalikhodabakhshi@gmail.comفعالیت میکنم. یاعلی


Online User